niedziela, 29 maja 2011

O nowej zabawce i słojach

Przy okazji pracy nad stołem i krzesłem namówiłam T. na zakup nowej zabawki :) Oto ona:



(Zdjęcie z witryny http://www.tools4thegarden.co.uk/)
Szlifierka okazała się wspaniałym narzędziem do małych, zaokrąglonych, niewygodnych powierzchni. Mam nadzieję pokazać je wkrótce, po finalnym liftingu.

Oprócz tego zakupiłam słoje. Zachwyciły mnie kształty, rozmiary, możliwości.


Przygotowane do domowych wyrobów, przydadzą się również do przechowywania produktów. Zwłaszcza, jak mi się kuchnia powiększy :)

3 komentarze:

  1. a takie zakupy raczej męskie w moim wykonaniu już nie dziwą moich znajomych. Dziś kupiłam sobie poziomnicę.Słoje super też takich muszę poszukać. Gdzie się takie kupuje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Balbino! Te większe pochodzą z HomeSensu, mniejsze z Morisona. Firma Kilner należy do najbardziej znanych producentów słojów do przechowywania domowych wyrobów (to ta od mniejszych słojów). Pozdrawiam i życzę udanych przygód z poziomicą!

    OdpowiedzUsuń