poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Kwiatowe poduchy na słoneczą pogodę :)

Najpierw będzie wyznanie. Otóż pomysł na te poduchy pojawił się w trakcie oglądania któregoś z wielu inspirujących blogów. Niestety, nie zapamiętałam, którego. Jak tylko uda mi się zlokalizować adres podziękuję autorce za inspirację. A póki co pokażę nieco przyciemnione zdjęcia (poduchy ukończone późnym wieczorem, na światło dzienne przyszło by mi długo czekać...)
Połączenie tkaniny kwiatowej z jednobarwną, plus koronka i troczki.
 W rzeczywistości mają nieco subtelniejszy kolor. Sprawdzą się w pastelowym wnętrzu.

2 komentarze:

  1. Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie
    rodziny oraz wesołego "Alleluja"

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za życzenia. U mnie święta zaczęły się w pracy, a skończyły w górach, stąd czasowa nieobecność. Mam nadzieję, że i Twoje, i innych blogowiczek święta upłynęły spokojnie i radośnie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń